Všechno potřebuje mít nějaký účel
Pokud vlastníte stránky nebo internetový magazín, deník, blog, cokoliv – vždycky sledujete nějaký účel. Nemusí to být vždy jenom peníze a zisk z reklamy a sledovanosti, může to být například osvěta, chuť sdílet se světem zajímavosti. Komunikace. Každá stránka na světě vznikla s nějakým účelem. Takže jaký přesně účel mají ty vaše stránky?
Komerce nesmí být všechno
Pokud budete automaticky váš web směřovat na to, abyste vydělali co nejvíce peněz, lidé to poznají a dají vám to hrubě najevo tím, že váš web prostě vyškrtnou někde vzadu v hlavě jako irrelevantní zdroj informací. To je ta největší chyba, zaměřit se hned od začátku na továrnu peněz. Vždycky je nutné lidi nějak nadchnout pro váš web, aniž byste dávali najevo svůj cíl se pořádně napást. Přeci jen, internetové portály, které se snaží působit jako „věrohodné zdroje alternativní pravdy“ a podobné nesmysly, chtějí pouze vydělat tvrdý cash na všech, kteří jsou dostatečně hloupí, aby něčemu takovému vůbec dali ten „klik“. A vychází jim to skvěle. Rádoby odhalování skrytých tajemství zabalí ještě do většího roucha tajemna a pravdy, „o které ti nahoře nechtějí, aby se LIDI, LIDIČKY PROSTÝ, dozvěděli“, a máte trhák jako blázen. Zvláště když je všude kolem tolik tajuplných témat.
Kvalitní obsah je základ
A kvalitním obsahem nejsou jenom velmi dobře napsané reklamní články, ale mohou to být i reklamní články, které mají přece jen aspoň nějakou myšlenku, poselství, nějaký cíl. Ať už to reflektuje aktuální pohled autora na danou problematiku nebo je to zajímavá novinka, vždycky to jde dělat hlouběji. Osobně byste také ocenili raději text, který vám dá i něco jiného, ne jen holý produkt. Hlavně pokud jde vidět, že to toho člověka baví a že chce psát proto, aby ho lidé „četli“. To se pak čtou texty jedna báseň. Skutečně dobrý reklamní text je totiž takový, u kterého si ani nevšimnete, že je reklamní text. vám ještě blíže přiblíží, jak je hrozně důležité mít stránky, které mají nějaký účel. Tedy alespoň ten předstíraný.